2012. május 4., péntek

Ajándékot hozott a postás!

Egy egészen apró szívességért cserébe, ennyi mindent kaptam!

Marcsi készítette a türkiz-barna mintás textillel kibélelt,ugyanilyen színű fonalakból horgolt neszesszert és belerejtett egy türkiz karkötőt és szappant.

És ami a csúcs, ez a sál, amit szintén ő készített és egyszerűen imádom! Emlékezett rá, hogy rajongtam érte, és nem felejtette el.  Igazi karácsonyi meglepetés ebben a nyári időben!

Éés, nem ismerjük egymást, sosem találkoztunk személyesen, csak az internet és a hobbink köt minket össze. Ugye, hogy nem is olyan vészes ez a mai világ?

3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Tényleg nagyon kedves, hogy meglepett ilyen szép dolgokkal! És igazad van, nem is vészes a mai világ! Én is nemrég kaptam "blogbarátnő(k)től" meglepi csomagot csak úgy...

Tilo írta...

Tényleg szép, én is elfogadnám. :)

Marcsi írta...

Köszi Nóra! Örülök, hogy sikerült a meglepi!